بانک فیلم های مستند علمی فارسی و انگلیسی

کامل ترین مرجع فیلم های جدید علمی مستند با زیرنویس فارسی

بانک فیلم های مستند علمی فارسی و انگلیسی

کامل ترین مرجع فیلم های جدید علمی مستند با زیرنویس فارسی

آلبوم های مستند علمی جدید با زیرنویس فارسی کوثرپرداز

شب های سرد و طولانی زمستان را با تماشای فیلم های علمی مستند(با زیرنویس فارسی) برای همیشه خاطره انگیز کنید.


http://s1.picofile.com/file/6834929574/First_Farsi_Docs.jpg


http://s2.picofile.com/file/7172151719/third_Farsi_Docs_s.jpg

تماشای فیلم های مستند علمی  نه تنها ذهن شما را به فضاهای تخیلی و غیر واقعی نمی برد بلکه با نمایش گوشه ای از جلوه های حیرت انگیز علوم ذهن شما را به دنیای واقعی اطرافتان باز می کند و درک دستاوردهای نوین علمی در شاخه های مختلف را برایتان راحت تر می سازد.


تماشای فیلم های مستند علمی خلاقیت درون شما را شکوفا می سازد. درک ریزه کاری های شگفت آور هستی در شاخه های مختلف علوم، ذهن شما را برای روبرو شدن با دنیاهای جدید گسترش می دهد و امکان فهم ابعاد جدیدتری از ادراک را برایتان میسر می سازد.


تماشای یک فیلم مستند علمی به اندازه خواندن هزاران کتاب موثر است. چرا که به صورت تصویری همراه با صداهای واقعی شما به نظاره مفهومی می نشینید که گاهی درک آنها از طریق خواندن صدها کتاب هم میسر نیست.

 

****

در مجموعه آلبوم های فیلم های مستند علمی شرکت کوثرپرداز شما ضمن آنکه از طریق زیر نویس های فارسی فیلم ها می توانید به راحتی منظور گوینده ها را دریابید ، می توانید با جدیدترین دستاوردهای علمی بشر در حوزه های نوین فیزیک و ریاضی و نجوم و طبیعت آشنا شوید. حوزه هایی که پیش از این مطمئنا برای شما غیر قابل باور و غیر قابل نفوذ به شمار می آمدند.

اطلاعات عمومی شما در مورد دنیای اطرافتان ، دانشمندانی که هم اکنون با شما زندگی می کنند و آخرین یافته های علمی دنیای متمدن با تماشای فیلم های مستند به صورت جهشی افزایش می یابد. شما با مفاهیم جدیدی مانند فراکتال ، دنیاهای چند بعدی، دنیاهای موازی و نظریه رشته ها آشنا می شوید و درک می کنید که چقدر راحت می توان با پروژه هایی مانند هارپ روی تغییرات هواشناسی نقاط مختلف کره زمین تاثیر گذاشت. با مستندات علمی زیرنویس فارسی شده شرکت کوثر پرداز حجم اطلاعات و دانش شما در مورد کره زمین و موجودات مختلف روی آن به طرز شگفت انگیزی توسعه خواهد یافت. مفاهیم جاری و غالب در ژورنال ها و مجلات علمی جدید برای شما شکافته می شود و از شنیدن اصطلاحات علمی موجود در سخنرانی ها و فیلم های علمی تخیلی یکه نخواهید خورد.

شرکت کوثرپرداز اقدام به عرضه آلبوم های فیلم های مستند علمی ( با زیرنویس فارسی) متعددی نموده است. در اینجا با سه مجموعه از این آلبوم ها آشنا می شویم.




آلبوم اول مستند های علمی جدید در حوزه های علوم فیزیک و ریاضی مدرن( با زیرنویس فارسی) می باشد. بخشی از فیلم های این مجموعه عبارتند از:

 _ بانک کامل فیلم هایی در مورد شایعه پایان دنیا در سال 2012، ریشه یابی عمیق و علمی و پرداختن به تک تک ادعاهای صورت گرفته در این خصوص

ـ بانک کاملی از فیلم های زیرنویس فارسی دار در خصوص بعد چهارم ، ابعاد بالاتر، ابعاد کسری و شکسته موسوم به فراکتال

ـ بانک فیلم های مستند در خصوص دنیاهای موازی و نظریات موجود در اینخصوص

ـ بانک فیلم های مستند در مورد نظریه نسبیت اینشتن، نظریه رشته ها و درک آن توسط مثال های عملی

ـ بانک فیلم های مستند در خصوص سفر در زمان امکان پذیری و نظریه های مختلف موجود در این خصوص

ـ بانک فیلم های مستند در خصوص ذهن ، تله پاتی ، فضای روح ، اسرار کنترل ذهن

ـ بانک فیلم های مستند در خصوص فضا ، بیگ بنگ، آغاز زندگی روی کره زمین

شایان ذکر است که فیلم های این آلبوم به فرمت فشرده .avi با کیفیت عالی می باشند و روی هر دی وی دی بیش از پنج ساعت فیلم گنجانده شده است.قیمت این آلبوم روی شش عدد دی وی دی  بیست و پنج هزارتومان است که با بیست درصد تخفیف به قیمت بیست هزارتومان  عرضه شده است.


***


 

آلبوم دوم فیلم های مستند علمی جدید شامل جدیدترین فیلم های علمی با زیر نویس فارسی در حوزه های نجوم ، فناوری نوین و طبیعت می باشد. از جمله فیلم های موجود در این آلبوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ تمام یازده قسمت سیاره زمین که در آن کل سیاره مادر از قطب شمال تا قطب جنوب با فیلمبرداری و کیفیتی عالی به تصویر کشیده می شود و شگفتی های متعدد طبیعت در این مسیر نمایش داده می شود.

ـ تمام ده قسمت فصل اول منتشر شده از مجموعه حیات یا Life که در آن خصوصیات و شیوه زندگی تمام گروه های حیوانات از خزندگان و پرندگان و دوزیستان گرفته تا ماهی ها و پستانداران و .... در ده فیلم به زیبایی معرفی شده اند.

ـ تمام پنج قسمت سریال عجایب منظومه شمسی (Wonders of the Solar System) که در آن شما با شگفتی های حیرت آور منظومه شمسی آشنا می شوید.


ـ سه قسمت کامل سریال اتم (Atom)  که در آن شما برای اولین بار با شگفتی های دنیای ریز اتم ها و تاثیر آن در زندگی بشر آشنا می شوید.



ـ سه قسمت کامل سریال سفر به کهکشان ها پروفسور هاوکینگ

ـ تمام پنج قسمت اتفاقات بزرگ طبیعت(Nature's Great Events)

ـ تمام شش قسمت پایان دنیا در جنگ دوم جهانی(Apocalypse World war II)

ـ سه قسمت کامل دیدنی های پارک ملی یلواستون

و چندین مستند دیدنی دیگر



آلبوم دوم فیلم های مستند علمی کوثرپرداز در نوع خود یکی از کاملترین مراجع فیلم های مستند با زیرنویس فارسی است و روی شش عدد دی وی دی با تخفیف بیست درصدی به قیمت نهایی بیست  هزارتومان به بازار عرضه شده است.قابل ذکر است که فیلم های این مجموعه نیز مانند دیگر آلبوم های مستند علمی کوثرپرداز به صورت فشرده .avi می باشد و بر روی هر دی وی دی بیش از پنج ساعت فیلم با کیفیت عالی جادهی شده است. این فیلم ها بدون هیچ مشکلی با کامپیوتر و دستگاه های پخش دی وی دی جدید قابل تماشا می باشند.


****



http://s2.picofile.com/file/7172151719/third_Farsi_Docs_s.jpg


آلبوم سوم مستند های علمی جدید مجموعه سخنرانی ها و فیلم های آموزشی گروه TED می باشد که مجمعی است ازنخبگان علوم و فنآوری که درآن تمام حوزه های جدید علوم ریاضی و فیزیک و مهندسی و اجتماعی کلیه حوزه های علوم و فناوری مورد بررسی   قرار می گیرد . کلیه سخنرانی ها و فیلم های این مجموعه دارای زیرنویس  فارسی و انگلیسی همزمان قابل انتخاب) می باشد. جدیدترین دستآوردهای علوم و فناوری در این سخنرانی ها به دانشمندان و نخبگان حاضر ارائه می گردد و درواقع می توان این مجموعه را معرفی علوم پیشتاز دهه آینده دانست. این مجموعه روی چهار عدد دی وی دی به قیمت بیست هزارتومان عرضه شده است که با بیست درصد تخفیف قیمت آن به شانزده هزارتومان کاهش یافته است.

***


قابل ذکر است که همراه با این محصول شما می توانید یکی از دی وی دی های رایگان کوثرپرداز را نیز هدیه بگیرید.لیست دی وی دی های هدیه را می توانید در نشانی زیر مشاهده نمائید.

http://kowsarpardaz.com/index-gifts.htm



http://s2.picofile.com/file/7172258602/kowsarpardaz_Documentaries.gif




برای تهیه این مجموعه ها کافی است به شیوه زیر عمل کنید:

 

 

نحوه تهیه محصولات شرکت کوثرپرداز

تلفن های تماس با روابط عمومی شرکت :
77054279-021
8-77788465-021
77964741-021
شماره های همراه
09365839384
09193137110

در تهران :
عزیران تهرانی جهت دریافت محصول درب منزل بدون هزینه اضافی می توانند به صورت سفارش تلفنی اقدام کنند. به این صورت که در تمام ایام هفته (حتی روزهای تعطیل ) با تلفن های دفتر توزیع 77054279 یا 77964741 تماس بگیرند و محصول را درب منزل تحویل بگیرند و همانجا مبلغ را به پیک شرکت تحویل دهند .هزینه پیک در بیشتر مناطق تهران به عهده شرکت است.
همچنین متقاضیان تهرانی می توانند مستقیما به مراکز انحصاری فروش محصولات موفقیت به نشانی های زیر مراجعه کنند و همانجا محصول را تهیه نمایند:

فروشگاه مرکزی 1 : تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - بازارچه کتاب -پلاک 3 و 4 - انتشارات کتابکده
فروشگاه مرکزی 2 : تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - تالار بزرگ کتاب - انتشارات کتابکده زبان نوین


در شهرستانها :

متقاضیان شهرستانی نیز می توانند مبلغ مربوط به هر محصول را به یکی از حساب های زیر واریز کنند و رسید بانک یا رسید دستگاه خودپرداز را همراه با نام محصول درخواستی و نشانی دقیق خود به تلفکس شرکت به شماره 77054279-021 فکس کنند یا به نشانی تهران ـ صندوق پستی 478-19585 شرکت راز موفقیت پست نمایند. بلافاصله محصول درخواستی برایشان ارسال خواهد شد.

شماره حساب واریز مبلغ هر محصول:

ـ حساب سیبای بانک ملی به شماره 0102635190005 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق خودپردازهای شتاب به شماره کارت 6037991193491812

ـ حساب سپهر بانک صادرات به شماره 0309755388007 در وجه غلامعلی کوثری
یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های شتاب به شماره کارت6037691136441854
ـ حساب جام بانک ملت به شماره 1328837604 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های شبکه شتاب به شماره کارت 6104337150712824
http://s2.picofile.com/file/7172259030/kowsarpardaz_Documentaries2.gif